Huommenna olis ohjelmassa 6-vuotiaan tytön synttärit..niin ja niitä joulu lahjojakin pitäs ostella..

Syömiset on päin p..tä !!...Lenkille kyllä olen raahautunu melkein joka päivä ruttiinilla .. niin mutta miten saisin ton syömisen hallintaan joka nyt niin hallitsee minun elämää ENITEN? Lihomista siis tapahtuu edelleen koska syön ,syön ja syön syömästäpäästyäniki syön!!!!....tää on kauheet vaikka mukaavaahn se on mässyy vetää mutta eip oo kiva enää taaaaaaaaaaaaas kahtoo peilistä EI!!!!

Aina vaan ruoka mielessä mulla on niinhä se on tainnu aina olla :(.....

Päivät menee kyllä iha ok mutta illat sit on tosi "ruokaisia"...eipä tästä mun suurimasta ongelmasta  ennee tällä erree enempää...elämä on..... ja toisten vissii pitää aina kärsiii...lihavuudesta ...parhaimmat elinvuotenssa...ja mä olen vissii se yksi ainakin joka kärsii 100%....nyyh......oma vika...eipä ole itsekuria ytään...tälähetkellä liekkö ollu koskaan tarpeeks..