TAuti on nyt takanapäin tai no 2 viikkoa ollaan nyt suurinpiirtein paremmassa  "hapessa"  Olen ny parin viikon aikana jo innostunut sauvakävelystä  toki menee jo hieman överin puolelle..oli jo liian pitkä lenkki .. :D 30582001_10213424808947597_4661601509866

Mutta kun minulla on vain nappi on ja off .. toki viimmeset kaksi vuotta on ollut saakelin vaikeaa elämässä(työn) takia ja liikunta on jäänyt ressin takia ja jaksamisen... sitä ennen olen aina liikkunut  elämässä AINA! Tulin siihen tulokseen että sairastan siksi näin paljon kun en liiku koska mulla on ollut tauteja nyt 2vuoden aikana enemmän kuin ikinä ja nyt tämä viimmeisin tauti oli kyllä kamalin  kun tuli jälkitauti ja oli kyllä aika heikko olo kaikin puolin viikko tolkulla..että liikunta on lääke. sanon minä..ja toinen vois olla tuosta työstä irtautuminen.. :D kun olisi uskallusta....

Työ ressi  yhtä pahana.. ja pahenee vaan :/ mutta jotenkin nyt olen innostunut taas lenkkeilee Jee!!

Syöntipuoli on mitä on...äsken kävin töiden jälkeen puntarilla joka näytti lukemaa 117.4kg :( jotenka samasssa pyöritään ...on vaikeaa saada paino tippumaan pirun vaikeaa mutta  en  periksi anna ikinä! 

Mitään en lupaa niin menee paremmin mutta onhan niitä toiveita.......;)