En tiedä. 17.8   olen näköjään luvaunnu taas innoissani että juuri NYT alkaa laihdutus..ja mitenkäkö on menny,, no eipä se oikei ole lähtenyt (yllätys) olen sunnuntaista asti kuitenkin pystynyt olemaan herkuttelematta ja olen myös syönyt terveellisesti joten paino on nyt niistä puolenkuun hirmu kamalista lukemista tullu alas n-1kg ja tämä nyt tarkottaa sitä että edelleen ollaan äärimmäisen hirmu lukemissa :/  ..

Olen luvannut itselleni että aloitan lenkkilyn  ja tässä kovasti kerätään nyt niitä askelia vaikka pienin kierroksi kilometri kerrallan eillen meni 4km

Pelottaa vaan että en onnistu.. enhän ole onnistunut ikinä..ja kova ressi on taas(aina) on työttömyys ja ainainen HAKEMINEN joka paikkaan rupeaa jo kurkkua puristamaan kun on niin ahistavaa(jälleen tämä vaiva närästys)... :( eli eipä ole kovin hyvät lähtökohdat ja varsinkin kun on taas lähes puolivuotta eläny "pellossa"

voi voi...yritän kuitenkin nyt ja aina! jotenkin olen taas innoissani lienekkö tämän ruokavalion muutos piristäny.. lienekkö hetkellistä TAAS mutta toivon että saan jo vihdoin jotain aikaseksi ennen kuin paino on satakaksikymmentäkiloa...hirveetä....hirveetä

P.S Ja nythän  tällä hetkellä olen suurinpiirtein tuossa 1.8 olevassa painossa...