Tulossa valitusta ,lopeta lukeminen jos ei kiinnosta... ;)

Kohta on kuukausi laihdutettu ja vaikka paino on tippunut niin ei tässä voi olotilan kanssa riemusta kiljua..

Lihavuus haittaa kaikkea minun tekemistä ja olemista suoraan jos sanon..Ja se että olen lähes puolet elämästä taistellu tämän asian kanssa joka on minun elämäni este..lihavuus...läski...itsetuntoa ei ole pätkääkään, vuodet menee ja läski se on ikuista, ainakin minulle ollu,, entäs tämä kerta ,josko onnistun? vai onko minun elämä elettävä lihavan läskinä joka ei kykene tekemään mitään tai no  kyll mää pystyn ainakin valittamaan kuinka huonosti voin? ;)

ressaan joka asiasta..miksi!!! entiedä?..nytkin kurkkua puristaa kun ahistaa..KAikki!! tuleva viikko vaikka eihän minulla ole MITÄÄn työtön tyhjän toimittaja..no on mulla huomenna hammaslääkäri viikko ohjelmassa ihan poikkee muista viikosta kun ihan hammaslääkäri.!!! tänään kyllästyttää kaikki..enkä tiedä mistä tämä taas tulee tämä tunne..

huonosti on tullu viimmeyöt nukuttuakkin ei hyvä..NO syömiset ok. onneksi.

eillen jopa vääntäydyin lenkille oli raskasta koska tämä paino..lonkat ja jalat on ne kovilla..eikö muilla 100kg ole jalkojen kanssa ongelmia??  kait mä valitan ihan tyhjästä  mutta kyllä ei askel nouse kovin reippaasti loppu metreillä kun kotia saapuu 5km lenkiltä...

huomen parempi päivä?