...ei mikään muu...koko ajan vaan miettii mitä söis...kyllä on v*** köyhä elämä...

Sellasta se on syömishärösellä elämä ja se on vielä pahempoo kun kokoajan on kotona ..ainakin minulla on näin...

Olen kyllä jaaritellu niin miljoona kertaa näitä asioita mutta jaarittelen niin kauvan että minä jonain kauniina päivänä saavutan sen mitä minä haluan...valitan ja valitan  mutta joskus onnistun vielä...

Se tässä tällä hetkellä on positiivista että mun paino ei ole enää noussu kahen kilon viikkovauhtii niinkuin viel kuukaus sitte....liekkö tullu kehoon "tarvittava" talvi varasto ettei ..palele..

Niin ja ehkä se että vaivauduin  lenkille vaikka ei oo oikein nyt innostusta minnekkää...

Kyllä on nyt pahin ahistus sitte piitkää aikaan ja ei niinku nappois mikää...vaikka aina kait se ahistaa mutta nyt vielä  enemmän...

Tästä onkin tainnut tulla valitus ja ahistus blogi...vaikkakaan en halua ..laihduttaa vaan pakko ois...