..niin ne työt vaan mielessäHuuto... kun ei tiedä oikeen mitään kun en oo käyny edes siellä paikaas ym..mulle aina uusi on kamalaa....jännitän ihan hirveenä en osaa varmaan ensyönä nukkuakkaan kun oon niin paniikissa!!!! Pelkään sitäkin et kestääkö mun roppa kun on sellasta ruummillista työtä ..oon suurimman osan elämästä läsöttäny istuu ja tehny töitä ...kyllä tää tästä ohimenee...  viimmestää huommennna kun menen sinne hah..hih...paniikki siis...

Kuha pidän nyt syömiset kunnolla aisoissa et en vaan repee syömään enkä ahmimaan ym..

Käytiin tos toisessa mummolassa jo oli tarjolla kreemi kakkua ja valmiiksi kasattuja leipii kinkkuu, kurkkuu,salaattii ,tomaattii,kananmunaa ja jossain tais olla meetvurstii..Olipa helppovalintaHymy en ottanu kakkua vaan leipiä söin kolme !!!otin meetvurtit pois ni  vähenipä kalorit kummasti :) ..mutta pisteitä laskin et meni niihin leipiin 6.5 pojoo....olis tietty yksikin leipä saanu riittää mutta oli niiiiin hyvää..eikä nyt niin pahaakaan syömistä....pittee vaan yrittää pysyy pisteissä....tänään voi kummiski olla vaikeeta syömisten suhtee  sen kyllä tiedän mutta hyvin on toistaiseksi menny ja pisteissä tosiaankin yritän pysyy!!!

Laihdutus päivii takana nyt 3viikkoo ja yksi päivä Hyvä minä!!!!!Hymy