Mitäs se minun hiljaisuus meinaa no ei ainakaan hyvää :D  ..suklaaton ei suju kuin suksi ei luista..toki tässä on taas muuttujia matkassa eli juuri kuin pääsen hyvään rytmiin ruoka kevennyksessä tietenkin kohtalo "ampuu" pakan sekaisin eli pään ja kun sitä syön suruun iloon ja muuten vain kunhan vain syön ei hyvää seuraa..eli työ asioista kyse..muutosta..jälleen...muutos ei sovi minulle ei sitten millään tarvitsen tutut ja turvalliset kuviot enkä muutosta muutoksen perään..huoh..

No nyt tässä on  "sulateltu" muutosta 11 päivää ja....ryvetty pohjamutia myöten surkeaa elämää jälleen kerran on aika nousta :D 

minun on tehtävä radikaaleja muutoksia että jotain tapahtuu joten odottetavissa on äärimäisyyksiin menemistä en jaksa enää lihoa..  on jätettävä lähes kaikki :D   koska minulla on koostunut herkuista tämä elämä...ja tiedän jo että ei ole hyvä tie mutta minun on saatava alku sujumaan eli paino tippumaan nopeasti muuten en saa edes alotettua..niin se vain on..

yks päivä söin kaurapuuroa piiiiiiitkästä aikaa  ja koin että se närästää????? voiko tosiaankin olla että kaura ei sovi minulle yritin googlettaa että voiko olla koska olen aina luullut että kaura suojelee vatsaa tai jotain sinneppäin..olen nimittäin joskus ennenkin tuntenut samanlaista tunnetta..kaurapuuron syönnin jälkeen.. kait se voi olla mahdollista se närästyskin..???outo juttu..

flunssasta jäi yskä joka vaivaa yöllä sellainen kuiva yskä joka kaivattaa en tiedä mitä se on liekkö astmaa..kyllä ottaa päähän kun kaikki vaivat taas hyökkää kimppuun eikä entisiä saa edes häädettyä pois..

lihavuusongelmaisen päivän valitukset..

 mutta nyt menen keittämään teetä ja ja toivon että tämä alkaa jo vihdoin sujumaan jo minullakin...kävinkin vakoilemassa pitkästä aikaa seuraamaani blogia ja siellä tuloksiaa syntyy ;)  se innostaa minuakin hetkellisesti ainakin...

Syksy paras vuodenaika <3