Aamupalat on vedetty napaan ja suunnitteln tässä lenkille lähtöä.Jotenkin vaan raskas jalka.Ilma on hyvä niin kyllä se on mentävä.

Eillen illalla oli ensimmäinen hetki että olisin voinu ahmia jotain ja paljon,mutta päädyin 2näkkäriin kalkkunaleikkeellä ja isoon vesilasiin ja painuin  nukkumaan.Tämä on jo historiaa että kohta kahdeksaan päivään en murustakaan ole karkkia syöny se on mulle myrkkyä sokeri siis.Karkin syönnistä tulee mulle ihme kierre sen on vaan pysyttävä poissa minun kuvioista.

Yksi uusi himo on tullu mulle.Oon tässä pitkin viimme syksyä opetellu syömään 1% viiliä(maustamatonta) aluksi se ei maistunu juuri miltään niin nyt maistuu ja aivan ihanalle kumma miten voi  muutta mieltymykset.. nyt vois syödä vaikka kuin monta purkkia päivässä :DD onneksi siinä on vain 40 caloria 100g ni ei haittaa vaikka 2 purkkia päivässä syöpi ;)

Mutta joo..nyt sinne lenkille .Kivaa päivää kaikille!