piti ottaa toinen puntari käyttöön kun se tais hajota entinen eillen lopullisesti..

joten nyt tää uus puntari näytti mulle samaa kuin maanantaina nyyh...

eli ihan samoja lukemii taitaa näytellä et ei oo mitää kilon heittoja

hyvä niin...täs puntarissa on myös neste% , lihas% ja rasva%,

mutta ei paljo kiinnosta kahtoo mitää % ku näkeehän sen jo peilistä et

puolet pois..joo ei nyt ihan mut aika paljon kummiski ainaki 35-40 kg.

pituuteen nähden (165cm) pitäs painaa 54-68 eli ylärajaani on 31kg...

eli matkaa on!alarajaan huimat   44.5kg !!! mut en todellakaa tähtää

tuohon painoon vaan kun joskus se kaunis päivä koittaa et alan olla normaali

niin paino vois olla 60-66 tolla välillä.. minusta ei saa tekemälläkää 54kg painosta

olin jo luuta ja nahkaa kuin painoin siis kerran laihutettuani 50kg alimmillani

 painoin 59.9kg.. voi sitä riemun tunnetta mikä minulla oli kaikki oli silloin hyvin

oi niitä aikoja.. eikä siitä ole kovikaan kauan.. Pöljä kun itteni tällaseksi olen päästäny

taas täytyy sanoo että haluun laihtuu haluun sitä kaikista eniten että olisin normaali!!

loppus tää ahistus..ainainen narina painosta ja et oon niin kauhee ja itse inho todella

suurta tällä hetkellä että sanoin ei voi kuvailla ,sitä ei oo itse luottamusta nimeksikää..

Ainaha sanotaa et lihavat ne on lepposii mutta mä en oo karjun aina suoraa huutoo

jos asiat ei oo hyvin ja muutenkin oon aina niin heikko hermonen en todellakaan oo

lepponen...niin siis oma mieli pide..kukaan ei oo sanonu ikinä mitää.. muuta ku et työkaverit

sanoneet joskus että oon rauhallinen...joo ehkä töissä.. van "pirttihirmu" kotona jooo!  :)

Sitä en ossoo sanno et mix? likkö eri persoonat töissä ja kotona varmaan...hah..hah...

Jooo eillisestä sen verran että lenkillä kävin illalla hyvä niin!

Tänää arvelin kohta lähtee tonne räntä sateeseen ai että kiinnostaa kympillä!

Nyt kaffeeta ryystämään menen...sitä kun ryystää pannullisen aamussa.. aivan liikaa!