Hiljaisuutta on ollut toista kuukautta  näköjään olen viimmeksi käynyt täällä 20.3  ja paino on silloin ollut alle satakymmenen ,no ei ole enää alle ..vaan yli ja reilusti !!!!  selittely ei auta mutta tässä nyt kuitenkin......diaknoosi :D minulla on liian ressaava elämä ja en vaan ole jaksanut laihduttaa jotenkin ahminta ja herkut ylipäänsä tuovat minulle muka jotain helpotusta olotilaani vaikka se on just päin vastoin!!!!!!!!! mut joo itsehän minä tungen suuhuni kaiken..kyllä elämä on kivvaa..millon suunta muuttuu vai muuttuuko se koskaan ???MUTTA ei ainkaan tällä "metodilla" EI ..ei paremmaksi muutu!! 

karkkia sitä menee ihan hirveitä määriä, ei siis mitään tolkkua. En osaa rajoittaa syömistä siksi karkinsyönnin on loputtava . N.Y.T

lenkkeillyt olen jotenki viimme viikkoina esim viimmeviikolla jopa 4 kertaa tunnin (5km) lenkin (wohoo)

satunnainen/osa-aikainen työ uuvuttaa minut..jatkuva epävarmuus huomisesta  tai jopa tästä päivästä syö minut totaallisesti henkisesti menee pohjamudissa  enkä jaksa tämmöstä enää kovin kauaa... ei käy katteeksi ei..

Epävarmuus/paine syö minun voimat voiko se olla edes mahdollista??? mutta minä olen näin sen nyt funtsinut koska varsinkin työpäivisin minä en ole kyenny  tekemään muuta kuin työt :O vaikka ei olisi kyse kuin 4- 6 tunnista loppuajan vaan makaan ja syön en kykene muuta ja aamuisn kun lähden oksettaa ja jännittää joten olen tullut siihen tulokseen että asiakaspalvelutyö ei ole minulle . kokemusta siis puolivuotta takana sitä ennen en ole ollut tekemisissä asiakaspalvelu hommissa tai siis suoranaisesti  ei ole tarvinnut asikkaita kohdata kuin satunnaisesti. 

mutta elämässä kaikkijärjestyy niinhän sitä sanotaan ..sitä kaunista päivää ootellessa että jos pitää töitä tehdä se olisi edes jotenkin mieleistä ja semmosta mitä osaa tehdä ja on mukava lähteä ja jaksaa kotonakin vielä elää,nythän olen puoli vuotta ollut jossakin painajaisessa :/

ikääkun tulee niin huonommaksi tuntuu vain menevän tämä ressin sietokyky se on totta. jos tämmöstä työelämää(epä varmaa ja epämieleistä) on seuraavat 20 vuotta niin voipi olla että tässä tulee vielä hulluksi ja koko ajan kiristetään kaikkea .Että ei ole kovin ruusuinen "tulevaisuus" mutta eipä tässä kohta varmasti kykene tekmään mitään kun paisuu kuin pallataikina. OMA.VIKA.

Toisaalta sitä on liian kitti ja liian tunnollinen sekin on huono yhtälö sekin liittyy tuohon ylempään aika vahvasti minun kohdalla sekin sairastuttaa jos menee yli..otan kaikki asiat liian raskaasti ja vuosivuodelta pahenee...

Saa laittaa vinkkiä kuinka aikuinen ihminen pääsee yli kaikesta LIIALLISESTA murehtimisesta ja märehtimisestä.

toki luulen että tähän ei auta nyt mikään muu kuin suht tasainen arki ja vaikka työttömyys sekin on parempi vaihtoehto kun epävarmuus kaikesta. mutta voi voi kun ei tässä nyt tasaseksi arjeksi voi muuttua perkl. 

kokeillaan taas laihduttaa sitä tulin sanomaan mutta lipsahti vähän tuo juttu..

kivaa tämä elämä. 

apuva.

peukut pyastyyn että suunta muuttuu..

varsinkin työhommissa...jollekkin sopii tollanen "tyyli " minulle EI ,EI ja vieläkerran EI.

tulipas pitkä sekamelska pahoittelen kun en osaa kirjoittaa...mutta jotain selvää saa ajatuksistani..