Vain -400g  että olen pettynyt..mun pitäs pienentää syömisiä että tippus nopeemmin tai liikkua enemmän enkä kyllä jaksa!

Taas kun tippu nuin vähän niin rupes masentamaan ja rupes tuntumaan että taasko tämä paino rupee "jurraamaan" tähän  samaan kohti 1,8kg puuttuu siitä kolmenkympin pudotuksesta! Tuntuu että en saa aikaan mitään!!!Hiipii mieliin taas kaikenlaista ajatusta.. kuitenkin oon tehnyt kaiken pilkun tarkasti en oo poikennu kyllä herkkujen tielle...

No toivottavasti ensiviikolle on isompi pudotus minkäpä minä tälle mahdan kaikkeni oon tehny  ja se saa riittää!!!

pastaa siis täysjyväpastaa ja ruispastaa syön lähes päivittäin...niin....

..Pastan määrää oon vähentäny 5g päivässä se ei oo paljon mutta entäs kun se kertoo vaikka kuukaudella se on jo 150g ja vuodessa se on jo  1.8kg  ..eihän se etietty oo päivässä mitään mut pitää kokeilla josko jostain ruokamäärästä vähennän..viimme viikolla alotin siitä pastan vähennyksellä vieläkin olisi vara varmaan tiputtaa pastan määrää  reilusti vaan kun se on niin mukava syödä :D

Jotenki nyt tökkii kävely ei jaksa vaan kävellä.. vaikka oonki käyny vaan aika pakkopullaa on ollu viimmepäivät :/ Pitäs pitää välipäivä josko sitä sitten jaksais..

kävin ostamassa untuvatyynyn ja niska on heti paremassa jamassa vaikka jumissa onkin mutta ei niin yöllä ole tarvinnut herätä..jokapäivä oon maannu piikkimatolla hieman sekin auttaa..

kyllä tän päivän "ajatus" on että ottaa päähän, vaikka kuinka minä tässä yritän kirjottaa muuta  :(

pitäs ajatella positiivisesti aina ..mutta nyt  ei vaan jaksa!!!

nyt kahvia ja synkistelyä lissää...palataan...........