You tubesta etsin sellaisia rentoutumis harjoitus videoita ja kokeilin neljää kpl ,pari oli  puolentunnin ja pari lyhempää 7min juttuja.Kävi niin että molemmissa puolen tunnin rentoutus harjoituksessa nukahdin :D lattialle peiton alle, eka kerralla laitoin vielä piikkimaton hartioiden alle veti meikäläinen liian rennoksi kun en pysynyt hereillä.. no tulipahan otettua tirsat pariin otteeseen , jos ei muuta vaikutusta tullut tällä kertaa :D  kannattaa kokeilla jos on aikaa  ;)

Edellen närästää(hieman vähentynyt) ja   edelleen kurkkussa palantunne :/ paino ei tipu ja ummettaa..(varmaan kiinnostaa) :D

Neljään päivään en ole kahvia juonu ja nyt juuri keitin  pakko saada kahvia toivottavasti ei lisi närästys kun on pikkusen parempana ollu tänään ja eillen...mutta edelleen siis... pakko kokeilla josko se suolisto rupeis toimimaan kahvilla kun muuten ei näköjään enää toimi.Rennie mahtaa olla yksi syyllinen tälle ummetukselle..(omia visioita)

MILLON MINULLA OLISI HYVÄ OLLA!!??nytkään ei ole hätää mitää "saapi" olla kotona ja ihan rauhassa  ei pitäisi olla mitää ressiä MUTTA ei pari kuukautta on vierähtäny ja kaikenlaista oiretta pukkaa joka tuutista että en jaksa enää..

PAISTA AURINKO JO MINULLE PAISTA!!!!

Eillen paino oli 103.4kg(-4.2kg jee:) ) mutta tänään SE OLI TAAS 103.8murr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En käsitä tätä!!!kait minä olen nyt liian ressaantunut oikeasti kun ei paino rupea tippumaan .tuokin pieni lasku ois ihan kiva jospa  se huomenna olis  edes tuota luokkaa kohta loppuu minun kärsivällisyys murr .Täytyy sanoa että kyllä on tiukassa nyt vaikka ylipainoa on hurjasti ,,ehkä minun elimistö on lopullisesti menny sekasin tästä kymmenien vuosien laihduttelu jojotuksesta että  se ei tiedä mitä pitää tehdä.. nousee,, laskee,, nousee,, laskee..ehkä ikä ja jojottelu..

mittoja      12.1.2016                      4.2.2016

rinnanalta  105cm                         102cm -3cm

vyötärö      121cm                         120cm -1cm

lantio         128cm                         123cm -5cm

LAntio -1cm? on saattanut tulla mitta virhe tai sitten ei.. jotain on tapahtuntut vaikka paino ei laske? Joka tapauksessa hurjia lukemia toista metriä leveä? ei kyllä hymyilytä yhtään vaikka toisaalta miinus on miinus tästä on hyvä jatkaa..

Palataan mittoihin n. kuukauden päästä tai kun siltä tuntuu että ois mittauksen aika, mutta vyötäröltä sais kyllä nyt rueta sentit lähtemään siinä se suurin ongelma on!

Jotenkin sain virtaa tuosta rentoutus harjotuksesta pyykkikoneet "laulaa" ja taidan vaihtaa petivaatteet  seuraavaksi vai onko se tämä kahvi kun tässä hörpin samalla niin herätti minut tähänkin päivään :D  koko alkuviikon olenkin ollut yöpukupäällä :D  :D no parturia ja lekkeilyä jos ei nyt lasketa...ihan on menny tän närästyksen kanssa voimat  tai miettiessä ja ressatessa  mikä lie sairaus iskenykkään ...netistä kun oon reippaana tyttönä lukenu yhtä jA toista tautia ( en suosittele)

Kirjotus virheitä varmasti löytyy tästäKIN sepostuksesta mutta eipä sitä 7 äidinkielellä paljon osata kirjoittaakaan mutta se olen minä joka tätä kirjottellee...eikä mulla ole jaksamustakaan kyllä semmoseen pilkun viilaukseen että anteeksi :)

tulipa pitkä :D moikka!