..kun vaan syön ...kohta paino jo kolmi numeroinen ja niin  samassa mitä lähin puottaa  että masentaa viikko viikolta enemmän.....sitä niinku oottaa uuttavuotta et "pääsis " alottaa kaiken alusta...laihdutuksen siis,,mutta miks en jo alota tänään ...koska uudenvuoden lupaukset eivät ole pitäviä...tiedän ainakin omaltakohdaltani että mitkää päätökset ei oo kauaa pitännä....

mutta oon niin surkee et en vain yksinkertaisesti kyken ,ei oo minkään sortin itsekuria olemassa mutta vain tällähetkellä. täytyy muistaa et joskus sitä on ollut minullakin kun olen sen 50kg puottanu mutta minne se on kadonnut ?niin no toisaalta olen aina lihonut takas palannut entiseen elämään....tyhmyyttäni !

Miksi en vois onnistua ja olla laiha koska haluun sitä kaikista eniten elämässä..

Varmaankaan ei ole niin kova halu olla laiha kun en onnistu siinä että pitäisin edes painon vuoden samassa kun se sahaa kymmenien kilojen heitoilla ylös alas vuodesta toiseen ...eip oo terveellistä mutta nyt olen pistäny merkille et lihon talvee kohti ja keväällä saan aina laihutus vimman ....idioottimaista ja ahistavaa......

mutta siitä olen ylpee et jaksan lenkkeillä et en oo jääny makaa vaan sängynpohjalle..sekin olis paljon mahdollista ollut....

nyt lenkille painelen.....