Pysyin pisteissä eillen onneksi.

Mutta siihenpä se kaikki jäikin..en käyny lenkillä..

enkä ajanu pyörällä..

Tässä oon taas juonu pannullisen kahffeeta ja pitäs rueta

siivoilee..pakolliset kuviot .siivoo ,pese pyykkii..tee ruokaa just joo..

mulla alkaa levitä pällitsööni ku ei oo töitä vaikka vasta kaksi kukautta olen

kotona ollu ni ahistaa olla täällä päivästä toiseen samat kuviot...en toisaalta

edes tiedä mitä haluisin tehdä..kuha olis jotain ehkä..tai pitää nyt yrittää nauttia

tästä ku saan olla kotona syleksimässä kattoon just jooo....sit ku saa olla töis

ni miettii et eikö tässä saa olla rauhasa ikinä kotona vapaalla..aika outo ajattelu

meikällä van niin se on ollu aina...nyt voi huolehtia itsestään ku ei oo töitä..

aina joku ressin paikka...vaikka laihutus ei sais olla..jospa sitä mullekki

joskus jotain töitä löytyy..

pitää yrittää tosiaan selvitä taas viikonlopusta kunnialla syömisistä ku tällä viikolla

on muutenki ollu tosivaikeeta varsinki kun olen aamulla puntarilla käyny niin

paino ei oo tippunu sehä se kannustaa vaikka kaikkessa tekee..

Sillä eillen en käyny edes lenkillä ku kokeilin että tippuuko jos en käy.. et oonko

liikaa kävely ..yllätys oli aamula suuri ku oli tippunu vähä...vain vähä...mut kummiski..

Tässä oon odotellu että kuka se ensimmäisenä huomaa minun painoni pudonneen

tai kun huomaavat niin eivät reakoi mitenkää olenhan sen seitsemän kertaa pudottanu ...

Ukko ehkä tietää että laihutan ,mutta muut eivät....en ole sen kummemmin mainostanu

ku mulla on se pelko persuuksissa et en onnistu ni mitä tuota sanomaan..

Joskus jos onnistun niin sitten voi kirjotukset näyttää ja saavat lukee mite tämä on vaatinut

verta, hikeä ja kyyneliä! :) ja toivon kaikista eniten että  saan yli painoni pois!

Yksinkertaisesti haluun laihaksi!