....ehkä...ehkä ei....nyt peräti kaksi päivää olen jo pystynyt olemaan pisteillä aamu paino  oli tänään 89.5kg eli neste pudotusta eilliseen 0.6kg.

kun vaan jaksais ..mulla se on niin että jos syön vähänkin jotain makeeta tai suolasta niin se on kilo kaksi heti painoo lisää ,mutta sit kun heitän herkut pois niin, jos siis onnistun että ei ole" putki" päällä niin tulosta tulloo  kyllä heti..eli maanantai aamun punnituksesta  -2.4kg kahdessa päivässä ja ihan normaalii ruokaa  suolatonta kylläkin ..mulla kun ei kärsi oikei syödä suolasta...

toivottavasti jaksaisin nyt tätä laihdutusta jatkaa koska muuten vaan lihon ja läskistyn lisää....

ja minun tapauksessa sitä on pysyttävä niissä pisteissä eikä saa lipsua yhtään muuten se ei tipu paino se on niiiiin tiukassa kun olen sen satakertaa laihuttanu niin se on aina vaan vaikeempaa eikä kyllä terveellistä yhtään ei henkiseti eikä ruumiillisestikkaan tiedetään .....

mutta nyt kaffeet lärviin ja eikun lenkille paistaapi peräti aurinko ...saapi taas nähä miten pysyn pisteissä kun ensimmäiset päivät / viikot on oltava tiukkana ja muutenkin ne on niin vaikeita.. eillenkin oli vieroitus oireta varmaan sokerista älytön pääkipu.... vai liekkö ollu hammaslääkäri/työkkäri jännistystä hah..hah...