Viikonloput on minun uhka tällä hetkellä.. Jo toinen viikoloppu putkeen että lankean kiusauksiiin joita itse teen tai tekee mieli.. joten jossakin mättää..Viikolla on syömiset ollu täysin hyvissä käsissä omasta moelestä ei mitää ongelmaa tai nälkää.. mutta auta armisa ku tulee  viikonloppu minulla on pohjaton nälkä????elimistö tappelee kiloistaan ja kovasti :/

on tämä vaikeaa...

En punnitse itseäni (tai saatan käydä kurkkaa mikä on tuho)tänään tiedän että se on taas yli yli ja yli...ties minkä...En halua tätä .. minulla on kova tahto laihtua mutta ei näköjään niin kovaa että voisin vastustaa ylensyömistä..

mutta nyt täytyy vain koota itsensä ja eiku eteen päin ja skarpata ens viikonloppuna  että ei tule lisää tuhoa.. nyt vai ylimääräiset " nesteet " mitä on kertynyt niin pois ja äkkiä.. että ollaa sit siinä 114 kg huitteilla mutta siihen menee varmasti heittämällä viikko ..päivän tuho on viikon ongelma..niin se vain on..

yölläkin oli niin raskas nukkua kun oli syönyt rasvaista...ja sokerista...myrkkyä on liiallinen syöminen.. sen tuntee nahoissaan kyllä. 

Täällä taas kärsitään omasta tyhmästä päästä...sairaus tämä on ..lihavuus.................hyvää maanantaita tänään mun ei tartte raahautua töihin ja sekös mulle passaa ;)