kymmenen kiloa on sitte loppuvuonna tullu painoa takas kyllä se on helppoa kun sen osaa;D .Toisaalta eipä kyllä naurata..pistin sit kävelylle jarrut päälle loppuvuonna  joulukuun kävelyt vain 50km :( no onhan mulla toi lonkka ollu kipee kesästä asti ku kaaduin töissä ni jospa se on sille hyvää tehny parin viikon tauko van ahistaa silti housussa ,puserossa ja  pipossa.

mutta luovuta en.!!!

Ennätys tuli kävelyssä  siitä pitää olla tyytyväinen 1400km vuodessa  ..jee tavote oli 1500km mutta siinäpä sitä tavotetta ensivuodelle, kovaa  pitää mennä että kerkee;D

ja tavote paino puolella että saan laskusuunnan ja kyllä alkuun on pudotettava reippaasti että palaa se into ja ei oo näin turpeinen olo.HUOMMENNA SE ALKAA (JEE) JA  ALKAA MYÖS HERKKU LAKKO. PYSTYINHAN OLEMAAN KARKITTA YLI PUOLI VUOTTA JA OLIN ELÄMÄNI KUNNOSSA KESÄLLÄ SIIS MIELELTÄNI YM...TOISIN ON NYT KARKKIT JA HERKUT ON VIENY MUN VOIMAT TOTAALISESTI NE EI VAAN SOVI MINUN KROPALLE NI MIKSI NIITÄ PITÄÄ TUNKEE AINA .. :(

hankalaa tule olemaan mutta täytyy hakea innostusta muista blogeista ja  ajateltava kesää ja missä kunnos haluu olla ...ja..ja..näin se vaan on ...tsemppiä kaikille uutee alkuun jos on näin huonosti käyny kuin minulle ja monesti on kyllä käynykki...