Kauheeta kyytiä kyllä päivät menee!! Viikko jo vierähtäny  viimme höpinöist ja sanoisinko että puntari on saanu olla ihan rauhassa.. en ole kuluttanut puntarin pattereita en...

Töissä oon muutamana päivän ollu, viimmeksi lauantaina..ja se pohjallisten pois ottaminen autto! Kumma juttu suomalaiset kengät ja ihan hyvän tuntoset jalassa niin pottuvarpaan kynnet mustana!!  JA olihan ne kipeet voi hyvän tähen.. kaikenlaisia kenkiä sitä myydään :D  mutta jospa minä nuista saan muokattua itselle kengät.. ajattelin nyt jonkin aikaa pitää kenkiä ilman pohjallisia ja sitten jossain vaiheessa laitan takas paikoilleen sikäli mikäli sitä työtä nyt on..no onneksi on ollu etes ton verran mitä nyt oon käyny.. ihan kokemuksen kannalta hyvä juttu!

Laihdutus on kyllä mielessä 24/7 mutta olenko asialle tehny mitään....

Tuntuu että kaikkeen tekemiseen tarvitaa kaksinkertaisesti voimia ..inhoon itteeni.. ja miksi en tee asialle mitään??

Ensi kesänä meillä on suuremman juhlat olisi kiva olla edes alle satakilonen ja olisi todellakin mukavampi hengitää jos olisi laihempi  ja terveys se kait se eniten huolettaa ei päivääkään jotta sais olla ilman kipua kun tuntuu että tämä roppa on hajoamis pisteessä ja mitä minä teen en mitään kun en jaksa!

Pikkujoulut tiedossa en lähde koska hävettää olla lihava :/ muuten olisi muva lähteä vaan itse inho on niin suuri :/

en siis nauti mistään muusta kuin kotona olosta. TURVA.

Se tiedän että hyvälle "päälle" sattuessa osaan laihtua ja jne. mutta siihen mitä painonvartioitten aikkaan tein sen -50 kg saavutuksen siihen en pysty koskaan kyllä minä söin niin vähän että huhu huh...en pystyisi enää..töisssäkin minulla oli eväänä ns. nolla pisteen juttuja joilla pärjäsin en tarvinnut muuta toki oli istuma työ silloin..o% mehukeitto,porkkanaa ,appelsiiniä.ehkä rasvatonta jugurttia,omenaa kotiin kun tulin söin lähes suolatonta ruokaa yleensä keittoja ja ruisleipää tai perunoita isonkasan ja jotai kevyttä kalkkunan nakkeja, ehkä appelsiiniä ja illalla puuroo leipää/näkkäriä...saatto lähteä kuukaudessa -10kg että huh huh sitten jaksoin vielä painaa 5km lenkin semmosta kyytiä että huh huh ei särkeny lonkkia enkä hartioit  sauvoilla menin..MIKSI MINULLE ON KÄYNYT NÄIN..??miksi en pysyty enää samaan toki silloin oli "rymän tuki" paine ja halua laihtua nyt on vain halua rippeet koska en ei se lähe millään sitten sujumaan ..

Pitäs hypätä puntarille..se vaikein aika vuodesta syömisten suhteen alkaa kaupat pursuaaherkkuja  ym...minä himoitsen niitä :/  näinhän tämä ei voi jatkua...