..9 viikko laihdutusta ja hirveenä tekee mieli kaikkea :/ johtuu varmaankin tuosta eillisestä pudotuksesta vain-200g en vieläkään ymmärrä MIKSI?? vaikka kuin se on hyvä luku.. mutta pv pisteitä noudatan niikun ennekin ja niitä noudattaessa pitäs tippua se -0.5-1kg pänniin ja syöttättäs....

kävin tänää parturissaa ja nyt on blondit hiukset ja kulmat värissä.. pirteämpi ilme siis :) vaan eipä se auta tähän syömishimoon vaikka kuin tiedän että siitä seuraa vaan huonoa oloa ja turvotusta ja..ja..ja...vielä olen pysynyt tiukkana..

yritän olla tiukkana! koska ens viikolla on tiedossa kivaa ,lähdemme kylpylään ja ollaan myös yötä hotellissa nämä reissut on niitä minun kompastus kiviä josta en sitten enää ole selevinny takas kaidalle polulle  niin ja sit ensviikonloppuna lähen baariin ekaa kertaa tällevuodelle juhlimaan hyvien ystävienkanssa..pitäs tehdä toiminta suunnitelma ensviikolle..kylpyläreissua ajatellen? kannattaako mättää vaiko ei?kerranhan sitä menee mutta se on äkkiä kilo kax takas.ja sit jo viikonloppuna viel mennään juhlimaan ja siihen kuuluu tietysti myös syöminen  ja siitä en luovu kyllä ;D ERIKOISTAPAUS:DD Mutta olin saada slaakin kun katsoin laskimella kyseisen paikan  annoksen pisteet mitä olen yleensä syönyt(löytyin netistä taulukko kacl&rasvat niin laskin 33,5 pistettä!!!!!!!!ja minun päivittäis pistemäärä on 24 ja pitäs vielä ryypätä X))jeejeee..eli se päivä menee miten menee mutta tota kylpylä jutskaa pitää miettiä tarkoin koska en vaan halua lihoa enää.....ja kaikenlisäksi nyt vielä on tämmönen syötätys mitä tästä tulee..:(

pitää kaivaa marjoja pakkasesta...