Aamulla kävin jo sitten tekemässä päivän lenkin..hyvä mä...

Kuntopyörällä en tosiaankaan oo paljo tässä kuussa ajellu..pää asia

et olen edes lenkkeilly.. saa nähä miten sitä kuha töihin menee ni jaksaa

taas lenkkeillä.. aika näyttää..toivottavasti jaksan että ei siihen tyssää.ja paino rupee

taas nousee ja kohta kymmenen kiloo enemmän.. ei hyvä ..pakko saada paino alas!

tänään varmaa taas vaikeeta ruokailujen suhtee..mut yritän sinnitellä..pakko..

en haluu maanantaina mennä töihin nuppi turvoksissa...vähänki suolasta syö ni kuukauden

pudotus on kadonnut kertyy niin nopeesti mulla nesteet takas ja alkupisteessä taas sit kerran...

Edelleen laihtuminen on  se tärkei asia ..mun on saatava painoni putoomaan...

tän viikon pudotus ei tule vissiin olee järin suuri..en tiedä mistä johtuu...kaikkeni oon

yrittäny tehdä van eipä oo tippunu oikein ei...elimistö vissii tappelee läskieni puolesta et ei

antais sataakaangrammaa pois..no jospa siten kuha jaksaa kuilottaa ni tippuu joskus sitten enemmän..

pää asia että kevyempi olo ja ei paino nouse yhtää grammaa ni hyvä ni...