sanaton oon.. johtunee kait edellisten viikkojen kylpyläloma herkuttelujen ym...parin "hairahduksen" nesteen keräyksestä ja ne on nyt poistuneet kokonaan minusta jippiiiiiii enää 0.5kg niin olen vaan ylipainoinen jonkun taulukon mukaan...

joooo-o olin eillen kastajaisissa ja olipas siellä taas näitä sanojia että olet laihtunut ja paljonko ja huo-h sanon minä...onhan se kivaa mutta liika on liikaa.

ja syömisiä oli tajolla oikeeta masikkakakkua  mutta empä ottanu otin pullapalan ja ai että oli hyvää se riitti ei tehny kakkuja mieli jee mä alan oppia tän ;D

eillen heitin peräti sit talviturkinkin vihdoin ..

mutta ihanaa kun on kuuma voi pulahtaa tosiaan veteen ja  viilenee vähän, ai että on ihanaa .talven -40 pakkasia ei oo ikävä, nyt minä nautin!!!!!!

tänään lenkille uimaan ja vähän jos grillais(KEVYTTÄ RUOKAA) nyt on se paras aika :DDD NAUTITAAN..vieläkun  raskis ostaa mansikoita ni  o´la :))