Ei kykene ,ei oo pystyny ,ei osaa ,ei vaan ole kiinnostanu  vaikka  pitäs kiinostaa.!!!!!!!!!

Olen monta päivää järjestelly tytön synttäreitä leipono ja siivonnu nyt ne on sitte pidetty taas tältä vuodelta :)

lenkkeilyt on jääny kyllä aiva minimiin harmittaa ottaa päähä kun.. täs kuussa ei oo paljoo käppäilty ei voe mittää...  :(

suolasta olen syönyt eillen niin meinaa taas olla pöhö päällänsä...jospa se tosta rupee laskemaan toi paino ku en jaksa olla lihava...tätä olen sanonu täälläki jo puoltoistavuotta van mitään en ,yhtikäs mitään ole saanu aikaseksi toisten blogeja kun lukee niin hyviä tuloksia saavat ja minä en kykene sit onnistumaan millään... herkut vievät aina voiton:(       KOHTUUDELLA EI OLE RAJAA MULLA 8( en tiedä mitä kohtuus tarkottaa ku pitää mättää aina ..

nyt vaan alkaa rahat loppua ku ei liitosta ala tulla rahhoooo ,työt lopuiva sillo12 kesäkuuta ja ei ole kuulunu mitään eikä taida kuulua pitkää aikaa ..perkl......kerkeen mennä takas sinne töihi  varmaan enneku tulloo rahaa... :( itku tulleeeeeeeee...eipähä tarvii syödä herkkuja ku eioo rahaa.....

tänään se alkaa niinku joka maanantai laihdutus :) mieski meni töihin tänään kesäloman jäljiltä ni hyvä alottaa taas kunnon kohotus :)))) ainakin näin maanantaina  ja kyll mää joskus onnistun ..toivoo ei oo menetetty   kun en hanskoja nakkaa tän suhteen tiskiin...

ihanaa ilmaa on povattu viikolle eli kesä jatkuu :) ihanaa....jospa uimaankin tällä viikolla koppeutuu....