Eillen oli paha päivä oikeasti.Tuntu että en herää kokopäivään makasin kokopäivä sohvalla ja en käyny lenkillä niin siitäpä ne ruokahalut iltaa kohden kasvoivat ja teki mieli karkkia ja suolasta ruokaa ihan tajuttomasti!!!

Onneksi mulla oli hätävarana se suklaa fudge naturdiet juoma jonka join ja sitten porkkanaa ,appelsiiniä ja puuroo jonka suolasin kyllä aika rajusti :D no selvisin eikä pisteet ylittyny ja -100g painokin oli tippunut eillisestä ..Hyvä minä :) mutta lähellä oli sortuminen eillen.. mulla on kaapissa donitseja (vierasvarana )hetken jo mietin että otanko mutta onneksi kaveri viestitteli..kysyi kuulumisia ..niin kerroin tästä "kohtauksesta" tuli häneltä vaan viesti että nyt porkkanaa jne..ja se auttoi !!!!!

Jospa ei jäisi päälle tämä herkku himo nimittäin en varmaan jaksa jokapäivä taistella..

Vielä on vappuun aikaa lähemmäs 3 viikkoo ja siinä ajassa mun on saatava tiputettua sinne 86.1kg -1.7kg pudotussiis..tavote on aika suuri mutta EI MAHDOTON!

52km  huhtikuussa kävellyt olen eli kolmena päivänä en ole kävelly..ihan jees..vaikka ilmat on välillä kyllä sun mitä ,räntää taivaan täydeltä ja vettä satanu että on ihan litimärkä mutta minusta se on niin mukavaa :)

Tänään  parempi "fiilis" kun eillen..

Jospa tästä päivästä tulee parempi kuin eillisestä!!!