niin oli myös viimme viikon perjantaina..joloin vielä ähkyssä elelin ;)

Tänä aamuna paino oli 82.5 eli maanantaista nesteitä pudonnut 1.4kg jos nyt oikein osaan laskee eli hyvällä mallilla ...hyvällä malilla..

karkitta nyt kuudes päivä lähtöö käyntiin..sekin hyvällä mallilla :D

viimme kuun lenkkeilyt 100km eli ei kummasesti noh..tietysti onhan siinäkin tekeminen ..siitä oon tyytyväinen että viimme vuonna olin syys- lokakuussa kävelly vaan  60km kahteen kuukauteen ja nyt vedin  jo syyskuussa 100km.. tappista se oli mutta raahauduin kummiski..vaikka ei millään olis aina  aina jaksanu.

voi olla että tämä lokakuu on yhtä vaikeaa ku viimme kuukin koska olen huomannut vihdoinkin että syksy  vaikuttaa minuun todella paljon ..pimeys masentaa ym..kaikista vaikein vuoden aika laihdutukselle on mulla syksy..syksy jota ennen rakasti pimeyksineen ja vesisateineen kaikkineen ..kumma miten minun mieli on muuttunut aivan äinpäin eli ennen taas en kesästä tykänny jota nyt viimme vuosina oon  oppinu pitämään parhainpana vuoden aikana..

mutta näillä mennään jospa olen vieroittunut karkista taas joksikin aikaa toivossa on hyvä elää kyllä se karkki vaan on pahimman alku ja juuri mun kropassa...