Maanantaina jostain kumman syystä puntari ei näyttänyt yhtään pudotusta no menkat sieltä oli tulossa ..syötätti ihan sairaana mutta minä tytteli se oon ollu utiukkana koko ajan .. ei  siis sortumisia.Niin ja sauvalenkkeilyä oon nyt ruennu harrastamaan monien hiljaisien vuosien jälkeen kyllä se on vaan tehokasta kävelen paljon nopeemmin tuon 5km lenkin kun normaalisti kävellen/löntystäen ;)  alle tuntiin jee hyvä mä!!

Laskiaipulliakin tein oikeenkin herkullisen näkösiä ,mutta en syönyt ,ei tehnyt mieli.karkkia ei ole mennyt 7 viikkoon ,ei tee mieli, kun ei syö ,niin ei tee mieli & on paljon helpompaaa.. mutta jos sitä erehtyy maistamaankaan niin se vie kokokäden ja kohta ollaan taas huonomassa jamassa ELI parempi minun pysyä erossa kun ei nyt edes tee mieli.

Kahdeksas viikko siis alkaa sunnuntaina se on jo aika hyvin mulle joka alottaa ja lopettaa nää jutut aika helposti ainakin nykyvuosina on niin käynyt...mutta nyt on jotenkin vaan taas "onnistunu"ja toivon et tää onnistuminen jatkuu.tavoite ois päästä alle sataseen mieluusti äkkiä...sopis mun hyvät toppahousut  kunnolla jakaan nyt tursuaa silleen ärsyttävästi et ei viitti pitää..ja joulukuussa ostin isommat halppis toppikset ni ne on nin isot nyt jo että tippuvat jalasta.uusia en osta saavat nuo nyt välttää niinkauan et  paremmat sopivat kunnolla jakaan...on se vaan ihanaa kun huomaa laihtuneensa ..vaikka puntarissa se nyt ei vielä oo paljoa mutta kyllä sen vaatteissa huomaa.

Mutta hei! Hyvää ystävänpäivää kaikille laihistelijoille  <3