eillen kävin lenkillä uskomaton vinkka vaikka alle kymmenen pakkasta niin meinas pää jäätyä vaikka oli pipo ja huppu päässä..kahen vaiheilla olen että lähenkö tänään vai en pitää nyt kattoo..pakkaen ei minua sinäänsä haittaa vaikka olis -25 mutta tuo tuuli menee luihin ja ytimiin..

aamupalaa tässä syön ja  mietin..mitä kirjottaisin..

aurinkoinen päivä taitaa tulla luntakin on joku pari senttiä satanut yöllä sellaista kevyttä pakkaslunta.

Tänään vois olla repas ja siivoilla..mulla vaan tahtoo päivät mennä netissä eipä ole ihme jos hartia on jumissa..ja illalla pitää piikkimatolla maata että rupeaa veri kiertämään ;) hyi minua..pitäs vähentää tätä roikkumista netissä..

Ajatella en ole syönyt karkkia 28 päivää huikeeta koska ei ole tehnyt edes mieli ????omituista???ekan kerran tuli tämäkin nyt mieleen...kaippa marjat ja hedelmät on tehny tehtävänsä ;)

Jep tässä mun äskönen leipä-satsi alla siis on reissumies ruisleipää :D

WP_003852-normal.jpg