..kun päättää niin se on helppoo ..että näin...eli olen pysynyt peräti kokonaiset melkein jo neljä päivää pisteissä siis jeeeeee!!!! jospa tää täst, koska en muista olenko edes viimmeiseen puoleen vuoteen ollu ilman grillillä viikonloppuna..tai jossain syömäs...mutta nyt en ole tuhlannut centin..centtiä mihinkää ja varsikaan ruokaan.. jesss...

Kyllä mulla konvehdit mielessä pyörii nytkin  kun niitä saa niin "halvalla" namskis mutta pakko pysyä kyllä nyt ilman niitä...

Täällä kun on nyt tänää sunnuntainakin nuita kauppoja auki ..lomalaisten takia...ni niitä sais ostettuu mutta ehdoton EI... niin vaikeeta kun se alottaminen on ,niin ei  saa pilata  mun alotusta mitkää suklaat tai mikää muukaan herkku...(en varmasti mene ostamaan )!!

Porkkanaa vaan lärvii ni kesällä on rusketus hyvä :)

Lenkkeilly oon entiseen tapaan vaikkakin pakkanen ei ku kiristyy tänäänkin     -20 astetta..mutta oon niin tottunu pakkasessakin ulkoilee et ei haittaa ku laittaa vaatetta vaan ni tarkenee ja saa raikasta happee...sais kyllä vähän lauhtuu...

nyt kahtoo mäkikisoja vaikka...