Ensimmäinen kuukausi tätä vuotta oli ja mennä hurahti ihan tietämättään ;) no joo kyllä se tuntu luissa ja ytimissä työn teko siis buranaa on menny ihan kiitettäväsiti ..millo pakottaa lonkkaa ,niskaa kättä jalkaa mahaa ja millo mitäki !!!!???

No mitähän se on vanhana nuo kolotukset jos nytkin pärjää juuri ja juuri  :/ buranan voimalla..

aamupaino lupaili ihan kivaa  :) 111.8kg eli kuukaudessa tippui ----> -5.5kg  aika hyvin  olen tyytyväinen. Siitäpä päästää semmoseen "kivaan"  kun toisten kommentit miten pitää laihduttaa .Eikö se ole yks ja sama lysti jos on innostunut ja paino putoaa... ja jos joku haluaa pudottaa juomalla litkuja tai syömälla patukkaa tms. ni se suotakooot jokaiselle..ns. kuka haluaa kokeilla mitä millonkin  ;) JOS se pudottaa painoa ja on innostunut asiasta nii  en lähtisi omia "hyviä" neuvoja jakelemaan  enkä tarkoita nyt täällä blogissa saamiani neuvoja todellakaan niistä on vain ja ainuastaan pelkkää hyötyä minulle!

Eihän se sanoja tiedä kuinka minä syön tahi olen syömättä tms. mutta kyllä niitä neuvoja tulloo ja onhan ne varmaan ihan hyviä jne. mutta mulla on oma systeemi ja tiedä jos vaan on INTOA pudottaa  niin paino putoaa sata % varmasti ja se into on vain ja ainuastaan korvien välissä siihen ei auta toisten mitkään hyvät neuvot :D ...että pittää syödä sitä ja tätä..jokaisella ihmisellä joka osaa pudottaa painoa on kuitenkin eri "systeemit" ei se välttämättä sanojan systeemit minulla toimi .. se oli se  pointtini..oon minä kuitenkin laihduttanut nuita kiloja oikeasti ainakin 100kg tiedä mistä puhun toinen juttu on se painon pitäminen siihen minulla ei ole riittänyt tieto taito ja ehkäpä minä teenkin virheen että tiputan painon väärillä "aineksilla" joka syöstää minut vanhoihin tapoihin se voi olla tottakin mutta miksi muuttasin omaa syteemia kun paino tippuu ??? en miksikää..koska paino tippuu ja tuntuu helpolle ja hyvälle systeemille...?? niin tämä toimii vain ja ainoastaan MINULLE. pitää vain opetella vielä se tasapainottelu kunhan päästään joskus sinne asti :D se on se minun vaikein kohta sitten tarvitaa kaikkien hyvät konstit koska sitä en osaa se on nähty jo niiiiiiiiiin monesti.

kyllä minun mielestä joitakin ruoka tuotteita on syytä välttää kun oikesti taistelet painoa pois omalla kohdallani siis..eli A:liiallinen sokeri ja B, liiallinen rasva miksi söisin sellaista tuotetta(rasvainen ruoka) jonka tiedän suistavan minun kaksin käsin syömään ja haluamaan lisää ruokaa.. kaikkea lisää  kaksin käsin tilanteeseen..en miksikään.  :D :D :D  et tämmöst :D  hyvää helmikuuta kaikille <3