Kyllä on kelit erikoiset ,ensin on tiistaina  -25pakkasta sitten heti keskiviikko aamuna +1!! kyllä kelit vaihtelee niin kuin minulla paino :D

ASIAAAN..

Tosiasiassa ei naurata yhtään. Tämä paino rajottaa minun elämää jo erittäin paljon. Olen kankea. En taivu enää mihinkään..jne..jne..

tämä viikko onkin mennyt ihan hyvin tähän asti vaikka tiukkaa on tehny ..leivoin torttuja tiistaina ensimmäisen kerran tälle joululle ostettiin vain pieni paketti että ei tulis syötyä niin paljoa..kuinkas kävi.. pysyin tortuista tällä kertaa erossa(ovat jo loppu)ja jos leipoisi seuraavan kerran torttuja vasta jouluksi..Leivoin myös pipareita niitä olen maistellut 2 vaikka tosiasiassa voisin "maistella" niitä vaikka sata tuli niistä niin hyviä kun itse taikinan tekee jne..ja niitä on aika paljon saatavilla mutta koitan rajottaa tätä minun syöntiä on minulla kyllä niin paha olla  että ei mitää rajaa.. :I

15355902_10209349396184825_887283442_n.j

Olen niin hukassa itseni kanssa kuin koskaan ennen..Ikinä ei ole ollut vielä olotila näin kurja mitä nyt on.

kuinka tästä selviän eteen päin  (tiedän) on ihan itsestä kiinni omista valinnoista ei kenenkään muun..se A jaO

ikinä ei pitäsi katua mitään mutta minä kadun :/  kadun sitä että olen laihduttanut puolet elämästäni ja voin sanoa että tosiaan alottanu sen 1000 laihduttamisen...Laskin tämän vuoden laihdutuspäivät:(minulla on kaikki ylhäällä :D alkuvuosi siis meni hyvin jonkin aikaa ja painohan tippu ihan hyvin tammi helmikuussa.. sitten tuli se närästys ongelma jne.. muut vittumaisuudet(anteeksi)..tähän mennessä niitä hyviä päiviä on 142 ja loput n.223 päivää olen siis vetänyt kaksin käsin kaikkea moskaa toki loppuvuos on vielä jälellä jonka nyt laskin tuohon huonouteen ..mutta jospa tämä loppu vuosi menis hyvin..toiveissa on ainakin näin..ei vaan enää jaksa lihoa mutta toisaalta ei jaksais laihduttaa mutta asialle on tehtävä jotain..