Mitä minä olen itselleni taas tehny. Suuhun tunkenu taas kaiken mikä on irti lähteny:/.. tiedän kyllä että osa on nestettä mutta että ihan 6kg on tullu heinäkuun jälkeen hyi helevata!!

Olen palannut "laihuttamaan" tänne blogiini varmaan satakertaa mutta eipä se haittaa.oi millon minä opin että en voi syödä kaikkea mitä mieli tekee..mutta nyt syytän vähän kesän raskaita töitä ei vaan voimat riittään mutta syömiseen sitte riiitti :P piti palkita ihteesä syömisellä ym...

TILANNE on nyt se että mulla ei sovi enää vaatteet päälle ,ei oo kunno housuja saati takkeja ja en osta kyllä uusia suorvoudun vanhoihin ja alan ihan tosissani nyt kahtomaan mitä syön  ja piste. ja toivon että ekat kilot tippuvat jo lähi päivinä(kaikki pois heti tahtoo minä) vaikka se ei ole hyväksi et nopeesti ,mut nyt kiristää sen verta että pitää ottaa kyllä nopee alotus ja toivon sen innostavan jatkossa .

Töitä jälellä nyt 4 viikkoa ja se ei ole enää niin raskasta kuin alkukesästä..vaikka raskasta onkin mut kokeilen nyt kuiteski et kykenenkö minä laihuttamaan töissä.. neljässä  viikkossa  aikaan voi saada vaikka mitä jos vaan kaikki naksahtaa paikoilleen ;D toivon niin ihan oman terveyteni takia.