...eillen tullut liikuttua sen enempää vaikka oli tarkoitus.mutta hyvä kun edes se viiskilometrii kävelyy  ja se pyöräilypyrähdys.Sitä ku rupee sohvalle makoilee ni ei kehtoo tehä yhtikäs mitään sitä on tällanen saamaton paska..

No jos tänään pikkusen enemmän sais liikuttua.Eilliset syömiset meni ok .vaikka sunnuntain ahminta oli vielä takaraivossa en voi todellakaan kieltää ettenkö olis lähellä taas ahmintaa käynyt mutta saimpas pidettyy kurissa ahminnan jeee !

Olis kyllä kiva jos saisin pudottettuu ton painon edes kaksi numeroiseksi vaikka todella tappinen alaku ollu mutta sinnikkäästi yritettävä!

Mulla se on outo roppa ku syön jotain suolasta ni kertyy heti kolme kiloo ja sitte ku rupee jollekki kaurapuuro linjalle ni tippuu varmaa viiskiloo viikossa...

Siitä tulikin mieleen että oon tosiaanki yrittäny kaikin keinoin puottaa painoo elämäni aikana joten mulla on todellaki kokemusta tältä saralta mutta mikää ei oo ollu yhtä hyvä kuin se että liityin painonvartioihin aikoinani..

Olen sen tuhat kertaa laihuttanu sillä kaalikeitto kuurilla  hyi hel...e.tti!kerran laihutin 15 kiloo kahden viikon aikana söin vaan suolatontakaurapuuroo  ainakuin oli nälkä ja se tosiaan tehos van en suosittele!!

Kerran ostin jotain nesteenpoistajii niin rupesin lihomaan!! todella outooo!!!!!!!

On tullu tosiaan kokeiltuu kaiken laista kuuria van siihen tulokseen oon tullu 8vuotta sitten kun puotin se 50kg painonvartioissa että se on mun juttu ja sillo se oli helppoo ku mikä niin mikähän sen tekee nyt näin tappiseksi??? tosi vaikeeta on!!! varmaan oon pilannu elimistön tällä lihomis laihutus systeemillä että ei onnistu enää yhtä helposti ..mutta piru vie yritän ainaki jospa tämä paremmaksi  muutuis...

lissee taas kuha koppeennun...