Illat on pahoja minulle syömisten osalta vois syödä koko ajan ei mitään rajaa..ja yleensääkin ruoka mielessä 24/7  joka EI OLE NORMAALIA.

Toisinaan mietin että tämä on minun kohtalo olla tämmönen lihava pullukka, koska monesti kuulen laihojen ihmisten sanovan minulle että eihän kaikkien tarvitse olla laihoja???ja miksi ei? minä ainakin haluaisin olla edes normaali/sopiva en ainakaan  tämmönen sairaalloisen lihava ...ei ole lihavalla edes helppo hengittää saati muutakaan tehä se on kaikki  tekeminen paljon hankalempaa ja sitten tulee iän myötä kaikenlaista vaivaa vaikken en ole edes neljääkymppiä niin on  painon takia jo kipuja millon missäkin..no miksikö en tee asialle mitään tai ole tehny? siinäpä vasta kysymys..sitä tässä itsekkin ihmettelen  ..sitä vaan "herää"  tähän kauheaan tilanteeseen aina aikaajoin...itse inhoon..niin se vaan on.

Pitkästä aikaa tämä päivä on ilon & onnenpäivä  ei ressiä mistään!! harvinaista koska ressaan joka asiasta aina. Toisaalta takaraivossa huutaa jokin että huomenna voi kaikki olla toisin eli ei kannata iloita.Tyhmää mutta totta.. Tämmöstä tänään ..hyvä päivä kaikin puolin :) tämmösiä päiviä lisää toivoo mä <3 moi!