(hukassa??taas?käsimystä elämän loppuun astikko??????)Eikö olekkin minulla erittäin mielenkiintoinen tämä laihdutus operaatio, vuodesta toiseen & varsinkin se miten helposti syöksyn päin p...tä.

Kaksi viikkoa olen jo tässä vetäny ns, kaksin käsin ei onnistu,  eikä ole taas ollu jotenki edes halua onnistua?

omituinen mieleni..

Olen kyllä pysynyt pääasiassa karkista erossa (muistaakseni) mitä nyt suklaata pari levyä(!!!) on menny ja sipsiä,ym suolasta.. viikoloppuna tuli juotua sidukkaa........................................

Laihdutus ja alkoholi ei sovi yhteen(minulle) sen olen todennu monesti ,koska seuraavanan päivänä "piru" on irti eli tekee mieli mättöö tai mätää jne. ja jää ns. levy päälle..

Kyllä minä uneksin ja unelmoin olostani laihana TAI edes 30 kg pienenpämä ,sekin on vielä hurjan paljon ylipainon puolella mutta helpompaa minulla olisi..mutta miksi minä en jaksa /osaa/pysty /kykene tekemään asialle kun päivastoin eli lihomaan???

tässä nyt maanantain ratoksi pihtaroin ja synkistelen vaikka pitäs elää tässä ja nyt...

Parempaa loppu vuotta toivoisin jo tänne päin...