Paino on nyt pudonnut  yhteensä -4kg .Eillen puntari näytti pudotusta -0.4 enemmän ,mutta laitoin ruokaan suolaa hieman enenpi koska oon vetäny aika suolatonta linjaa.. niin aikamoinen vaikutus mulla rupeaa kerämään heti elimistö nestetä mutta hyvä tulos tämä -4kg on kolmeentoista päivään ;) ( varmaakin  joku sanoo että liian kova tahti mutta minulle tämä sopii läskillä on mistä lähteä :D )

Pakkasta -16 ..jos illalla kävis lenkkeilee kävi eillenkin, yhteensä 40km oon kävelly tälle vuotee eli en joka päivä oo käyny fiiliksen mukaa  kun tuolla liikunnalla ei oo hirveetä apua meikäläisen kohalla tässä hommassa kyllähän se kiinteyttää ym mutta ruokavalio on a ja o  minulla tulokset syntyy kun syön oikein tottakait se tehostaa laihtumista liikunta mutta kyllä se putoo ilman liikuntaakin..varsinkin näin alussa  kun se tuo jalka on raskas askel painaa...mutta hyvin se tuo 40km on...

Huomenna olis taas hammaslääkäriin meno paikkaus ja se hammasputsi vai mikä lie... huoh...

nyt kaffeen kittaukseen ;)

Hyvää alkavaa viikkoa