Kumma miten se tuo sokeri sekottaa pään ,sitä on niinkuin jossain ihme sumussa.NIIN kyllähän minä oon sen humannu/sanonu aikapäiviä sitten..

Viikko ilman herkkuja takana(ISO TUULETUS)(suuri saavutus minulle), olotilassa ei hirveätä muutosta sen verran oon vissiin vetäny varastoon että liekkö ähky vieläki  :D on sitä hullu!!Sen verran on pää selvinny sokeri humalasta että tämmöset alkaa mieleen tulla.. ajatus  kirkastuu sumuko hälvenee silmieni edestä ja  TOTUUS lävähtää päin päläsiä oikein kovaa...pikkuhijaa rupeaa älyämään enemmän miten pahasti sitä on menty pieleen kun peiliin katsoo..

Voisinkin listaa tehdä näin torstaisin mitä muutoksia huomaan aina kun viikkot etenee..

VIIKKO 1

-hieman olen piristyny ei väsytä niin paljon.

-yö heräily -> vessattaa..siitä seuraa hieman katkonaiset unet..(lähes joka yö nyt viikon aikana)

-ei ole ähky

-Nälkä tai nälän tunne :D

Tähän listaan palaan viikon päästä. seuraukset/huomiot viikon kevennyksestä  eli kaksi plussa  ja kaksi miinusta :D