Paino on tippunut  -100g eillisestä maanantaista -300g 

Kyllä täytyy ihmetellä että ei mitään niiku tapahtunu vieläkään vaikka parit päivät kiltisti on syötykin (hätähousu kun olen!!) :D  ..tai  no jotain mutta sellaista eka päivien nesteen poistumista semmosta ei ole tapahtunut. Jos jokapäivä lähtee -100g se on -700g viikossa se on hyvä tulos se, mutta ois nyt lähteny etes -2kg..turha toivo oon syöny suolakurkkuja sekö se sit stopin teki..

Tänään menen töihin pyörällä sen olen päättäyt vaikka töissä on rankkaa ja hiki valuu norona :/  koska olen lihava ihminen menen silti KOSKA pyörä on niin hyvä :)  kokeillaan kuinka jaksan työpäivän jälkeen ajaa pyörällä vielä kotiin tiukkaa varmasti tekee kun on jalat ja selkä poikki ,toisinaa on tuntunu että ei jaksa autolle kävellä kun on kaikkensa antanut..

nyt valmistautumaan koitokseen :) peukut pystyyn että vielä noin puol viis oon hengissä..