Hyvää ystävänpäivää <3

Tässä tämä menee eille paino oli 101.7kg ..tänään enemmän johtuen että ummetusta, mutta jospa huomenna aamulla paino olisi etes tuo lukema niin olisin tyytyväinen.

Nyt viikonloppuna olen syönyt karkkia jotenka  karkki lakko kesti 6viikkoa tai no ne oli sellaisia kurkkukarkkeja ei niitä lasketa karkeiksi :D huijaaan itseäni ..no pisteiden rajoissa olen syönyt niitä ..eli en ole syönyt mitään ylimääräistä tai siis onhan nuo ylimääräisiä syömisiä tuommoset :D :D Perjantaina vaan rupes jo ottamaan aivoon se palantunne ,niin siitä se lähti sitten kaikki.. nukuin päivällä parituntia ja eipä oikei pe-la yönä  nukuttanu, heräsin kahden jälkee ja valvoin viiteen.. noh viimme yö meni paremmin paitsi että jotain unta näin..

eillen kävin lenkillä sauvakävelemässä jota nyt olen taas ruennut harrastamaan, meni ihan hyvin on nimittän ollu aika huonoja aikoja nuissa 5km kävelyissä viimmeaikoina ,kun ei oo vaan jaksanu kävellä nopeemmin. Kunto on huono.Parhaimmillaan olen 5km kävelly siis 50min , siis minulle se on aika kova tulos  ..Nyt viime ajat on menny sellaista 1tunti 6min..Eillen pistelin kovempaa ja sain tulokseksi 1tunti 1min..jospa tää tästä kun paino putoo niin jalkakin nousee nopeammin...

mutta mutta eillen illalla palantunne  "hävisi"  ja  nyt se on pysynyt poissa 13 tuntia tai ei niin pahasti tunnu..toivon ja rukoilen että ei kurista enää niin pahasti niin voi jo ajatella muutakin elämää!!!!!!peukut pystyyn !!!