_Kesä on lähes mennyt se on jo elokuu joten illat alkaa pimetä jne. syksy saapuu <3

töissä olin heinäkuun juossut hiki päässä ja ressiä vetäny joka asiasta..siis työasioist. (oliko suuri yllätys)

ei siitä paskasta/tunteesta sen enempää,,,

Paino asiat on sillä mallilla että paukkuu tammikuun huippulukemat  :/ tai ne on ollu mittarissa kokokesän tai keväästä asti..

..eli vaikka olen koko kesän vetäny kaikkee niin painoa ei ole tullut lisää mitä nyt välillä olen yrittänyt laihduttaa nimenomaan yrittänyt jä se on jäänyt aina yritykseksi..

On ollut elämäni raskain kesä vaikka olen ollut vaikka missä sopassa mutta paino .. ressi ja kovatahti työssä ei vaan sovi minulle ei sitten millään..viihtyisin kotona niin hyvin! :D 

tästä koetetaan taas innostua ..mitään en lupaa enkä suunnittele mutta kevempää olemusta haluan jo terveydellissitä syistä ku ei muuten jaksa! en oo jaksanu pitkään aikaan :C

kesän parhain ostos on pyörä! en ole pyöräillyt 10 vuoteen koska on ollut huonot pyörät aina niin on jäänyt sellanen tuntuma että pyöräily ei oo mun,, juttu kunnes ostin tämän nykyisen pyörän sillä hurauttaa 17 min 5km(huonokuntonen meikäläinen) eikä tartte paljon polkea eikä polkeminen ole raskasta sillä niiku gruisailee vaan aivan ihana se olikin  vain pyörien vika kun en ole halunnut ajaa nyt on hyvä pyörä alla ei voi muuta sanoa!!!!

kävelyä en oo harrastanu koska 5 tuntia töissä juoksemista on ihan riittänyt saavuttamaan sen pisteen että en kykene muuta. :C

No tästä on suunta vain parempaan! moikka.