Niin kyetä pysyy näissä syömis ja liikunta jutuissa ettei vaan

menis retuperälle,seku tahtoo mulla olla nää viikonloput

pahimpia kompastuskiviä..

En vaan ymmärrä miksi ku käydää kaupassa ja tulee ostettua

"vierasvaraa" joka näkyy minun vartalossa ku ite pistelen salaa

kaikki poskeeni ja vieraita tulee ni saavat pelkät kahvit..nolostus..

Niin taas joku aattelee että jättää kauppaan ..kaikki herkut tms..

Niin kaitse on tehtävä jätettävä käymättä kaupassa ja laitettava

ukko asialle.. :)

Yhtään ei oo tehny karkkii eikä suklaata mieli koko viikolla

se on suuri ihme meikläiselle joka normi päivänä saataa vetää

patukan jos toisen.. olen tosiaankin tyytyväinen ja kuha tosta

viikonlopusta seleviää ni sitten ollaanki jo paremmalla linjoilla.

Niin enhän minä ihan lopeta minkää syömistä pisteitä laskeskelen,

nyt näin alkuu vähän tiukempi linja että pääsee edes johonki alkuu.

Toivottavasti tästäkin blogista on joku apu ja hyöty hah,hah,..ainakin

se hyöty että sen aikaa ko pähkäilen mitä kirjottasin oon poissa jääkaapilta!!!

Tän päivän liikunnat varmaan jää iltaan ..