Hyvin menee.Minä pystyn tähän!

Nyt kun ei ole töissä tai no.. (niin siis ainakaan toistaiseksi..mistäpä tuota tietää millonka sitä joutuu lähtemään  jonnekkin töihin ..vaikka on tiedossa jo toukokuussa taas töitä puoleksi vuodeksi, vaan talvi työpaikka kuulemma pitää löytyä.)  Tommonen raskas kesä ja heti pitää ehtiä vaan uutta TYÖTÄ sanonko minä mitä...huoh....mulla menee toipuessa muutama viikko ,on raskas kesä ollu ja haluan hoitaa kuntoani NYT koska kesä meni että en jaksanu  sohvalta nousta .on se tuo maalima kova paikka aina vaan lisää  vaaditaan ja paljon !!! jospa tämä minulle tullut ahistava tieto ei vaan häiritseisi tätä minun hyvin alkanutta  LAIHDUTUSTA koska sen menee kaiken muun edelle nyt .Kuulostaa aika kamalalle ...mutta nyt tärkein numero 1 on laihduttaminen  ja  syömisen opettelu että ei mennä +1 kilo vaan vaikka mielellään just toisin päin ;D

En päivitä vielä tuota kamalaa painoani vasta kun se on  tippunut vähän lisää..pari kiloa on tippunu nyt.

Semmosta oon ruennu miettimään että kun tuossa startti paketissa on nuita patukoita suklaa ym. ni nyt on tullu ahistus siitä että jos ne laukasee taas jonku karkkihimon.. minen taijjakkaan uskaltaa  alottaa  tuota pakettia. koska minun vaan on parempi pysyä herkuista erossa nyt alkuvaiheessa ..onhan siinä kaikkia pasta ateroita ja liemiä ja keittoja mutta myöskin niitä suklaapatukoita.Pitää vielä miettiä mikä on minulle se paras vaihtehto nyt.vaikka ostinkin jo tuon paketin niin eipä tuo niin kallis ollu että jäis haittaamaan jos en nyt sitä syökkään..normi ruualla ainakin nyt tuntuu menevän ihan ok. puuroa.. leipää.. keittoja..kasviksia..hedelmiä..marjoja niitä onkin pakastin pullollaan...katotaan nyt onhan tässä vielä muutama päivä aikaa miettiä..

Tämmöstä tänään! nyt kaffeeta kitusiin ja aamupalaa....