Viikossa pudotusta -1.5kg eli aamupaino oli 102.3kg tippu eillisestä vielä -300g,yhteis pudotus tälle vuodelle -5.3kg.Tämmösistä pudotuksista minä tykkään, vaikka ei olekkaan terveellistä tosiaankaan mutta niikuin olen sanonut ALLE sata mahdollisimman pian!!äkkiä!just nyt! ;)

Ihan hyvä kun nyt tippu mukavasti kuitenkin meni yli kaksi viikoa että ei tapahtunut juuri mitään ,se syö varsinkin kun yrittää kaikkesa että paino tippus 

Ei tullut eillen syötyy laskiaispullia pari on jääkaapissa vielä houkutuksena,mutta jos minä oikeasti haluan laihtua,en syö!

Hernekeittoa söin ja kyllä eillen oli taas vaivojen päivä kurkussa palantunne ja närästi..en tiedä onko se sydänkohtaus vai lihasjumi ressi vai mikä tän aiheuttaa(niskat on ainakin niin jumissa että  ei pää kunnolla käänny)..vaan sekin ärsyttää kun minulla on kynnys lähteä sinne lääkäriin en vain uskalla...kun vasta pakon edessä pää ns. kainalossa...Toivon että tämä menee ohi tuolla närästys lääkkeellä.

Eillen jo piti ottaa kävelysauvakot mukaa lenkille josko auttaisi tähän niska hartia jumiin,oli ihan mukava kävellä kävelysauvojen kans pitkästä aikaa..varmaan en ole sauvakoilla kävelly 5 vuoteen..sitä ennen varmaan kymmenen vuotta sauvoilla...kuuma geeliä äsken laiton..Mä käytän kaikki keinon enenkuin lääkäriin..pöljä mikä pöljä :/

mut joo, vettä sataa ja lumet saa kyytiä. Toivottavasti enää ei tule niitä -30 asteen pakkasia niitä en toisaalta kaipaa jos nuo lumetkin  häviää suurelta osin..Mutta nyt on liukasta!

kello on vasta kymmenen ja minä voisin jo pistää pitkäkseni ja vähän "levätä" :D mutta  nyt yritä olla suurimman ajan päivästä pysty asennossa tässä on jo ihan tarpeeksi makoiltu!! vaikka tuntuu että väsyttää kun tuo ilmakin on "pimeän" harmaa... mutta teen kyllä yhden rentoutus harjotuksen minun pitää saada tämä jonnin joutava ressi pois minusta!Ainakin se rentouttaa mukavasti  en tiedä onko pitempi aikaista vaikutusta mutta hetkellinen..Viimmeksi perjantaina kun tein niin "heräsin"siihen kun sätkähdin eli nukahdin ja lihakset rentoutuivat eli oli jossain jännitys tilassa siinäkin enenkuin torkahin.Pitäs osata olla rentona eikä saisi nukkua vaan siellä rajamailla..

voisinki tähän pistää yhden linkin mitä olen kokeillut jo useasti suosittelen..moikka!

https://www.youtube.com/watch?v=1qiV2RX5UwU