Mitä enemmän mä lihon sitä  mermostuneempi oon ja enemmän  tekee herkkuja mieli.

Miten voikin vaikuttaa ihmiseen kaikki asiat silleen et ruoka on vaan ekana mielessä...

Ja mikä mut tekee hermostuneeksi?? tuntuu että tällä hetkellä kaikki asiat...

Toisaalta vähän olen pystyny olemaan hetkittäin "paremmilla linjoilla" mutta tiedän että se ei riitä... mutta tää vaan sattuu olemaan nyt niin vaikeeta et kun edes vähän vois rajottaa tota ahmintaa että ei samaa vauhtia enää paino nousis mitä se on noussut..

Lenkkeilly olen samaa tahtia kuin kokovuoden .mutta painoon ei varmaan ole auttanu grammaakaan...mutta jospa sil on jotain terveydellisii vaikutuksii ja se edes on verissä et jaksan viel kumminki lenkkeillä vaikka kaikki tuntuukin aina ihan samalta käykö vai ei...

tää on nyt vaan tällästä ei voe mittää!  ..Tosi vaikeeta ja kuppasta elämää kun o läski!!!

Kyl mie joskus vil nousen täältä suosta kuha ensin oon taas rypeny kunnolla...