Laihdutus. On se vaikeaa.

mitäkö olen kuukauden aikana tehnyt . . niitä himputin raskaita töitä jonkun verran ...pienesti "lomaillu" :D maannu sohvalla ja syöny..

siinä ne pääasiassa tekemiset on ..aika heikkoa..

olo kurja mitäpä se vois olla jos elämän kuvio on huonoa..

pää haluaa eroon läskistä mutta joku minussa vaan vimmatusti lappaa herkkua naamariin.Eillen pystyin olemaan syömisten suhteen normaalisti auta armias mikä vapina ja tärinä kun ei saa sitä ruokaa koko ajan mättää ähkyyn niin heti oiretta pukkaa.. :/

muutama minun kaveri on ninnostunut painoa pudottamaan ja mitä minä teen.. vaivun synkkyyteen ja olen kateellinen kun en itse pysty???? Mutta kun kaikki pystyy se on vai omasta tahdosta kiinni   milloin on minun vuoroni näyttää...millon resssi on poissa ja saan nauttia elämästä... vai meneekö koko elämä minun kohdalla näin .. ressi pahenee vuosia vuodelta vai onko se ikä joka vähentää ressinsietokykyä ja se vain tuntuu pahenevan..

laihduta..laihduta ja laihduta..sitä ajatusta kun en pääse ikinä pakoon..............................................................................ikäpahentaa tätä tilannetta ..

loputon suo..

mutta yritän pirulauta.Periksi en anna!