Olo on omituinen .Olen joulua rakastava hopsöttäjä joka jo lokakuussa etsii valovermeet jne, pihalle  ja viimmestään tässä vaiheessa kuusikin pitää raahata sisälle toki kun joulu on ohi niin aika nopeesti koristeet kaappiin odottamaan seuraavaa joulua,,,mutta nyt odotan että joulu ois ohi kaikkineen syömingeinee tämä  aika vuodesta on laihduttajalle paihinta aikaa tämmöselle herkku perseelle..

miksi sitä pitää aina odottaa jotain tulis,, joulu,, tulis talvi ..tulis kesä .tulis laihuus....tulis sitä ja tätä..huh...pitäs osata nauttia tässä ja nyt,minä en osa...

Eipä mulla oikein muuta ole sanottavaa tälle päivälle kun että tällä hetkellä laihduttaminen on vaikeaa minulle.. ei tunnu hyvälle..pitäs joulu leivonnat aloittaa karjalanpiirakoita ,joulupullaa ,pipareit,sun muuta...miten minun käy mistä saan voima ja itsekuria lisää että paino ei rupea nousemaan taas kerran ...tuntuu että jos syön jotain ns, ylimääristä se näkyy plussana puntarilla kaikki!!!suoraan siirtyy painoksi vyötärölle ...

Lipsun taas puntari päivästä aamulla unohtu kerkesin vetästä aamupalat jne. huomenna käyn ..

nyt nautin tästä hiljaisuudesta,,,,ja kyllä se lenkkipolku kutsuu...