Aika tyytyväinen olen tästä viikosta että olen peräti lenkkeillyt ja syönyt jopa terveellisesti . Kyllä se tuo fyysinen työ on RANKKAA . Kaikesta huolimatta huonosti nukuttujen öiden jälkeenkin olen iltasin käynyt lenkillä nyt loppuviikosta siis..tai tunnin lenkin joka päivä t tällä viikolla vaikka  on satanut räntää ,vettä ,lunta taivaan täydeltä mut ooon pistäny töppöstä toisen eteen ja käynyt lenkillä!! tämä on jo edistystä ja mikä parasta ei ole tuntunut pahalta niikuin tähän asti on tuntunut vastenmieliseltä koko homma!

Työ/työttömyys tuntuu pahalta on liian rankkaa minulle HENKISESTI JA FYYSISESTI (koska tätä on jatkunut jo liian kauan epävarmuus siis kaikesta on pahinta . Pitäs saada joku kevyempi työ mutta mitä se olisi (tällähetkellä satunnaiset työt??????????????????? Tämä on se ahistavin kohta ja kun tosiaan on jatkunut jo vuosi kausia. Opiskelu ei minun aivoilla ole vaihtoehto. apuvata!!!

Kohta pitää taas lähteä suorittamaan työt, on se sellainen kuntotesti/ selvitymis tarina joka päivä tämmöselle lihavalle :/ 

ja mikä inhottavinta jatkosta ei tietoa... h-u-o-h...............................

mut joo nyt valmistautumaan jospa sitä hengissä seleviäis.....onneksi on perjantai..