viikolla menee syömingit hyvin ,mutta kunnes tulee viikonloppu niin kääntyy  syömiset päälaelleen.

yllätys ,yllätys olen siis menny ja mässyttäny syödä kuin viimmestä päivää,joo siis täähän on niin helkutin tuttua et mitäpä tuosta..

mutta miten saan sen inspiksen takas mikä oli yli kaksi kuukautta sitten..Vaikka teen päätöksen niin se ei varmasti pidä edes viikkoa olen epäonnistuja..surkeeta ,surkeeta on...

onneksi en ole vielä unhoittanut koko hommaa  vaan on takaraivossa kova halu olla laihempi..

nyt kun oli toi eka työviikko joka oli helkutin raskas!!, niin mulla tippui kaksi kiloo viidessäpäivässä!!

van mä pöljä oon vetäny eillis illasta sitte kaksin käsin safkaa nassuun että ei varmasti laihdu voi helv....i!!!

nytkää ei ajatus juokse ja väsyttää eikä kehtaa tehdä mitää eikä jaksa edes kirjottaa.

menen nyt tästä  ... ja yritän saada kelkan käännettyä viimmestään huommenna PAKKO!!!!