arska paistaa ja on tosiaankin ihana ilma..Lenkille tästä on kohta suunnattava..

ekaksi kaffeeta naamariin . Se on sitten kolmastoista aamu lähdössä käyntiin laihdutusta ,vaikee paikka edessä viikonloppu! eillisestä viel selvisin ja kyllä mun on selvittävä  myös viikonlopustakin ei vaan mikää muu nyt auta mua!!!

Grilli kyllä pistetää tulille ja grillataan mutta vain pisteiden sallimalla rajalla on tollasii pippuribroileri pihvii ja broileri vartaita rasvaa alle 6% eli tooooosi kevyitä mutta ei niitäkää voi montaa vedellä vai sallitut pisteet siihen pyrin !!! karkitta on mennyt siis kohta kaksi viikkoo viel ku saisin pois noi laight limpparit niitä mulla menee aivan liikaa olen ihan limppari jupoppo!!olen kuullut et nekin kerää nestettä elimistöö ..liekkö totta??

kyllä täs muutamana päivänä olen sitä surrut että miksi ihmeessä mä annoin taas ihteni lihoo takas kaikki mitä viimme keväänä sain pois harmittaa niin pirusti ...van ei kyllä kandee enerkijjoo tuhlata ennää  menneen ajatteluun yhtään kun ei se mitään auta ..katse eteen päin  ja kuukauden lopussa puntarissa on 95kg siihen tähtään.....