Mieleeni on tässä muutaman päivän iskenyt kovinkin kovaa asia joka on tietysti häirinnyt ja vaivannu minua aina, joka on minun ongelmani eli lihavuus ja kuin minä sille asialle en ole tehnyt mintään vaikka pitäisi..

Jotenki asia on "kirkastunut" johtuuko siitä että kävin töissä ja voin todella huonosti työpäivän jälkeen.Lihavalla on huono kunto ja jalat ne ei kestä tätä painoa tällä hetkellä...olo oli kuin jyrän alle jääneellä..

Huonot työkengät tuli vissiin ostettua(vaikka olivat kalliit) kun minulla on edelleenkin pottuvarpaan kynnet helekatin kipeet vaikka kengät  tuntuvat hyviltä jalassa ..missä vika???? varmaan kohta irtoo koko kynnet :/ toivottavasti selviän tulevista työpäivistä kunnialla että nuo varpat eivät enenpää vaivaa kun nyt kuitenkaan ei pakota enää niinpahasti kuin pe-la.. kaikkee sitä pitää ihmiselle tulla!! Ikinä ei ole vielä tämmöstä ollu..ihan näyttää että kynen alta ois pikkusen mustana....en tiedä olisi vissiin mitäny "ajaa" kengät ns. "sisään" ....

loppuviikosta työasiat  jännittää taas kympillä kuinka selvydyn mutta toivotaan tuuria ja onnea että menee hyvin!

ruokavalio pitää saada kuntoon ja liikuntaa  sitä on lisättävä..muu ei auta!

Eillen kävin ostamssa JÄLLEEN uudet ulkohousut huoh..ikuinen takki,housu,pusero ongelma!!! Koko oli karmea minkä jouduin ostamaan 50!!!!! nämä oli torstai merkkiset olikohan +D50

merkilläkin on väliä jotku kokoa 52 olevat  puristi ja kyllä pukukopissa oli sitte mukaaaaaavvvvvaaaaa!!! kyllä ahistaa ja voi sanoa että ajatus kyllä kirkastui jälleen*** teki mieli jättää ostamatta ja lopettaa vähäinenkin lenkkeily kyllä se masentaa nyt!luovuttaa ja laittaa hanskat tiskiin MuTTA MINÄ EN LUOVUTA EN KOSKAAN!!!!!

minulla on yhdet cadmandoo merkkiset ulkohousut jotka on kokoa46 ja ne on sellaiset  hieman venyvää mallia sopivat kyllä kiinni mutta  kun se tuo ylä maha röllykkä pursuaa siihen housun yläpuolelle yök! ja minä en semmoista siedä joten saavat odottaa hetken kun sopivat päälle,,nyt mennään nuilla 50 kokoa olevilla  housuilla..eivätkä veny...

Eillen housu ostoksen jälkeen/päätteeksi tuli ahistus meni dumleja pussi ja täytyy sanoa että meni niitä lauantainakin pussi toki en mää nyt koko pussia mutta kuitenkin ja tortilloja tehtiin..eli turvotus suolasta ja sokerista taattu! +muuta kaikkee...eli viikoloppu meni plörinäksi.. mutta yksi HUOMIO tuli tehtyä dumlet ei närästä :D  niissä kun on suklaata niin vähän ehkä siksi mutta suklaa on mun pahin närästäjä sen olen nyt huomannut ja liika kahvi.. närästyskin on siis minun "kaveri "joskus mutta onneksi se kurkun "kuristus" ei ole. ...tai jos sitä esiintyy se on hävinnyt aina pois toisin kuin keväällä se oli monta kuukautta HIRVEÄ TUNNE!

Häpeän itseäni. Olen kompelö, vaikka toisaalta kun on semmonen "nuori  nelikymppinen" niin  pitäs olla  vielä vetreä. MUTTA olen kankea ja en taivu mihinkään  HÄVETTÄÄ ja asialle on nyt tehtävä oikeasti jo jotain eikä josssiteltava päivästä toiseen............vaikeata on jopa nauhojen sitominen lenkkikengistä  itkettää...

näille asioille on tehtävä jo jotain!!!!!! nyt alkaa olla viimmeset hetket ...SITKU ELÄMÄ OLI ja meni...

Kyllä nyt 24.10.2016  on minun elämäni käänne kohta ja en vaan voi enää sitkutella...ja kitkutella..Nyt puntarille ja mittanauha esille se on viimmeset isot mitat mitä mittaan tänä vuonna! ------> laahustaa puntarille...totuus  on paljastettu 115.4kg siitä lähetään pudottamaan gramma kerrallaan ja kuntoa kohtottamaan...NYT eikä sitten joskus...